Friday, March 19, 2010

ANWAR & 'ANJING BELAANNYA' !

Apabila Yb Zahrain mendedahkan pekung dan pembohongan Anwar Berahi,tiba tiba seekor anjing belaan Anwar menyalak kerana berasakan kedudukan tuannya tergugat dan tidak tenteram.

Masakan seekor anjing sanggup membiarkan tuannya diapa apakan,sudah pasti akan cuba mempertahankan tuannya,Inilah Saifudin Nasution pakar strategik PKR gampangan yang paling banyak berbohong dipentas pentas ceramah.

Dengan lagak serba tau,beliau sebenarnya tidak lebih dari tukang karut yang memainkan skrip skrip bohong Anwar untuk disajikan kepada rakyat.

Anjing seperti ini sudah pasti akan menurut kata tuannya,apa saja arahan yang diberi pasti akan diikuti,walaupun beliau sendiri tahu ia adalah pembohongan dan fitnah,contohnya apabila anjing ini menyalak di pentas ceramah kononnya punyai salinan laporan perubatan Saiful Bukhari walhal ternyata ia adalah palsu.

Anjing seperti ini selalunya akan kencing berlari,yang menariknya akan ada aparat aparat juak pakatan akan menadah kencing itu bagaikan kalimat kalimat hikmah halwa makanan hati yang hitam.

Anjing inilah yang dahulunya pernah dihalau oleh Anwar ketika di Munich,kemudian dipujuk kembali menyertai PKR .

Saifudin tidak menjawap persoalan yang dibangkitkan oleh Yb Zahrain,sebaliknya menuduh orang lain adalah anjing,anjing gila seperti saifudin tidak akan mengaku dirinya adalah anjing,Sifat political animal seperti beliau menghalalkan apa saja demi mencapai matlamat.

Sialan seperti ini,cakapnya jika 10 belum tentu 1 pun boleh dipakai,kerana kesemuanya hanyalah salakan seekor anjing semata mata.

Pisau kata " keluar pkr jadi anjing?masuk pkr jadi B.A.B.I)

No comments:

Post a Comment